14 Şubat 2009 Cumartesi

hay bin valentin




Bonanza Jellybean (Rain Phoenix): Seni seviyorum... Sana ne zaman ‘seni seviyorum’ desem irkiliyorsun. İşte senin sorunun bu.

Sissy Hankshaw (Umma Thurman): Eğer beni sevdiğini söylediğinde irkiliyorsam, bu ikimizin de sorunudur. Benim çelişkilerim senin de çelişkilerin. Öğrenciler hocaların kafasını karıştırır, hastalar psikiyatristlerin.... Aşıkların kalbi karışıktır... Kalbi karışık aşıklar, kalbi temiz aşıkların kafasını karıştırır...

Dişi Kovboylar da Hüzünlenir (Even Cowgirls Get the Blues, Gus van Sant, 1993)

Burada üç farklı aşk türü arasında ayrım yapılabilir. İlk olarak çılgın aşıktan sözedebiliriz. Paranoyanın göstergesi olan ‘O beni seviyor’ kesinliği. İkinci olarak, aşkın daha kadınsı versiyonu: ‘O beni seviyor mu?’ Ve üçüncü olarak, erkek versiyonu, ‘Onu seviyor muyum?’ Bir kadın sevgilisinin onu gerçekten sevip sevmediği konusunda saatlerce endişelenebilirken, erkek, zamanını daha çok tercih ettiği kadına olan aşkından kuşku duymakla geçirecektir. 

Darian Leader, Kadınlar neden postaladıklarından daha çok mektup yazarlar?

Hiç yorum yok: