2 Eylül 2009 Çarşamba

kara tren

Alexis Tioseco ve kız arkadaşı Nika Bohinc'i bugüne kadar tanımıyordum. Tioseco'nun Filipinler sineması üzerine yazılarını sunduğu Criticine'yi izliyor, (dilini anlamasam da) Bohinc'in katkıda bulunduğu Ekran'ın internetteki en iyi sinema dergilerinden biri olduğunu biliyordum. Bir de, içinde yer aldığımız internet-odaklı dünya sinefiller ağının bir parçası olduklarını ekleyebilirim.
Trajik ölüm haberlerini okuyunca sarsıldım. Ardından Alexis'in Rogue dergisinde (Nika'ya hitaben) yazdığı son derece kişisel yazıyı okudum. Filipinler'le, sinemasıyla, Nika'yla ilişkisi üzerine... Sonudaki dilekler listesi beni gülümsetti. Geç de olsa tanıdığıma sevindim.
Not (15.9.2009): Adrian Martin'in yazısı ve yönetmen Apichatpong Weerasethakul'un video yorumu için bağlantılara tıklayın.

Hiç yorum yok: